Boekhouder

Boekhouder

Samen vorm geven aan Gent. Daar gaan we bij sogent elke dag met veel goesting en expertise voor. Als stadsontwikkelingsbedrijf werken we aan een stad waar het aangenaam wonen, ontmoeten en werken is voor iedereen. Samen met onze partners realiseren we diverse stadsontwikkelings- en vastgoedprojecten. We staan in voor een gevarieerd, sociaal én betaalbaar aanbod op de woonmarkt en ontwikkelen toegankelijke gebouwen en sites waar ontmoeting centraal staat. Zo bouwen we samen aan een inclusieve, duurzame en mooie stad.

Zin om je schouders te zetten onder ambitieuze en maatschappelijk relevante projecten en zo mee vorm te geven aan Gent?

Ter versterking voor ons financieel team zijn we op zoek naar een (m/v/x):

BOEKHOUDER (B1)

(Vacaturenummer 2022/11)

Als teamlid van de financiële afdeling voer je de boekhouding van de organisatie en vooral van haar dochtervennootschappen: opvolging, inboeken en uitbetalen van alle inkomende facturen, opmaken van de verkoopfacturen, debiteurenbeheer, controleren rekeninguittreksels, boekhoudkundige verwerking van de loonbetalingen, … Je biedt administratieve ondersteuning bij diverse taken van de afdeling, zoals het opmaken van besluiten, de voorbereiding van audits, …..

Jouw profiel

Je hebt een bachelor-diploma in een boekhoudkundige richting die je combineert minstens een eerste ervaring (kan ook stage zijn) in bedrijfsboekhouding en BTW-reglementering. Of je hebt niet het vereiste diploma maar kunt een periode van minstens vier jaar relevante werkervaring in bedrijfsboekhouding en BTW-reglementering voorleggen.

Je hebt een grondige kennis van het Microsoft Office pakket, in het bijzonder met Excel.

Je werkt zelfstandig, bent punctueel en niet bang om initiatief te nemen waar nodig.

Ervaring met de werking van openbare besturen en hun beslissingsprocedures is een pluspunt.

Ons aanbod

Wij bieden een boeiende en autonome job binnen een werkzekere context met een goede work-life balans. Je werkt in een 38-uren week met glijdende uurrooster en ruim vakantiedagenpakket (35 dagen bij een voltijdse tewerkstelling).

Een overeenkomst van onbepaalde duur met een marktconforme verloning die rekening houdt met je relevante ervaring (vb. 5 jaar anciënniteit: min. 2.922,61 € bruto per maand). Bijkomende extralegale voordelen: een zeer degelijke hospitalisatie- en groepsverzekering, een volwaardige eindejaarspremie (13e maand), maaltijdcheques van 8€ per gewerkte dag, een werklaptop, een (data-)abonnement voor mobiele telefonie en driejaarlijkse tussenkomst voor aankoop van een GSM/smartphone.

Leren, ontwikkelen en groeien staan centraal in onze organisatie. Op eigen initiatief of via ons vormingsaanbod kan je deelnemen aan verschillende opleidingen of studiedagen.

Een mooi kantoor in hartje Gent. Gemakkelijk te bereiken via het openbaar vervoer of met de fiets. Daarnaast hebben we een telewerkbeleid waardoor je ook deels van thuis kan werken. We stimuleren duurzaam woon-werkverkeer: openbaar vervoer wordt integraal betaald door sogent en kan aangevuld worden met een (pendel)fiets van sogent. Voor wie zijn eigen fiets gebruikt voorzien we een fietsvergoeding (0,25€/km) en eco-cheques.

Een enthousiast team, gedreven en gepassioneerd om Gent uit te bouwen tot een stad waar het aangenaam wonen, ontmoeten en werken is voor iedereen.

Sogent is voor iedereen!

sogent gaat voluit voor gelijke kansen en waardeert diversiteit. We selecteren kandidaten enkel op basis van hun schitterende competenties. Je leeftijd, geslacht, etnische afkomst, geaardheid, geloof, beperking, nationaliteit, … beïnvloeden je kans om mee te bouwen aan de stad niet.

Selectieprocedure

Na een selectie op basis van het CV word je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Het geeft de mogelijkheid om elkaar beter te leren kennen en kennis te maken met je werkomgeving.

Het kennismakingsgesprek kan aangevuld worden met een niet-eliminerende online psychotechnische test die relevant is voor het niveau en de inhoud van de functie. 

Als laatste stap word je uitgenodigd voor een jurygesprek waarin je jouw motivatie brengt en een aantal competenties aantoont via o.a. werkervaring, kennis van de functie-inhoud, … Er kan gevraagd worden om voorafgaand aan het interview een praktijkcase voor te bereiden.

Alle geschikte kandidaten komen op een werfreserve terecht die minstens twee jaar geldig is.

Interesse?

Stuur dan uiterlijk 29 mei 2022 je gemotiveerde kandidatuur met CV naar selectie@sogent.be, maak daarbij melding van het vacaturenummer 2022/11.

Voor meer informatie over deze functie en de arbeidsvoorwaarden of selectieprocedure kan je contact opnemen met Deborah Vernaeve via het nummer 09/269 69 32 of via deborah.vernaeve@sogent.be.

Voor meer informatie over sogent en onze projecten kan je een kijkje nemen op onze website www.sogent.be of onze sociale mediakanalen (LinkedIN, instagram en facebook).